Mystery Shopping-kilpailu

HAIR GARAGE KÉRASTASE INSTITUTE LUKSUSPARTURI-KAMPAAMO VOITTI POHJOISMAIDEN MYSTERY SHOPPING –KILPAILUN

Kansainvälinen BVA tutkimuslaitos teettää kahdesti vuodessa mystery shopping -ohjelman maissa, jossa Kérastase-kampaamobrändi on edustettuna. Mystery ostamisen tarkoituksena on kehittää kaikissa Kérastase -kampaamoissa tarjottavan palvelun laatua ja antaa kampaamolle palautetta heidän omasta tasostaan. Ainutlaatuinen asiakaskokemus läpi koko kampaamokäynnin ja  ylellisen palvelun standardit ovat Kérastase-brändin kulmakivet.
 
Vuonna 2015  toisessa Pohjoismaiden välisessä -kilpailussa Suomeen saatiin kaksoisvoitto. Parhaan kampaamon tittelin sai ansaitusti Hair Garage luksusparturi-kampaamo Tampereelta. Liikkeen omistaja Kimmo Alarotu kommentoi voittoaan:

Olin vastaanottamassa palkintoa Kööpenhaminassa ja tuntui hienolta, että palkinto tuli Suomeen ja vielä kaksoisvoittona. Painimme todella kovassa sarjassa, ottaen huomioon, että kisassa oli mukana kaikki pohjoismaiset huippuliikkeet. Hyvä Suomi!

      
Lisätietoja Mystery Shopping ohjelmasta:
Lisätietoja Hair Garage: Kimmo Alarotu - lähetä sähköpostia

 

Hair Garage Kérastase Insitute - kauneushoitola Tampere
Jaa kavereillesi!